۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۰۸۵۰۵
حجت الاسلام مصلحی در شهرکرد:

دشمن در سال ۹۸ به دنبال فتنه جدید است | مسؤولان هوشیار باشند

دشمن در سال ۹۸ به دنبال فتنه جدید است | مسؤولان هوشیار باشند
حجت الاسلام مصلحی با تأکید بر اینکه دشمن در سال ۹۸ به دنبال فتنه جدید است، گفت: ملت ایران باید هوشیار باشند و نگذارند اتحاد و همدلی آن‌ها شکسته شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام حیدر مصلحی، جانشین عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا، ظهر امروز به عنوان سخنران راهپیمایی روز قدس این شهر و در جمع مردم روزه دار شهرکرد، با اشاره به حضور چشمگیر مردم سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس امسال خاطرنشان کرد: قطعا این حضور باشکوه برای همیشه تاریخ ثبت خواهد شد که نشان از همت والای مردم این مرز و بوم دارد.

وی با تأکید بر اینکه ماهیت روز قدس برای مقابله با استکبار است، ابراز کرد: دفاع از مردم مظلوم فلسطین جزء ارزش‌های لاینفک جمهوری اسلامی است که هیچ گاه به فراموشی سپرده نخواهد شد.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه دفاع از قدس راز ماندگاری نظام اسلامی است، گفت: در این ۴۰ سالی که از عمر با عزت انقلاب گذشته، دشمن برای نابودی نظام اسلامی دست به هر اقدامی زده، اما به لطف الهی ناکام مانده و راه به جایی نخواهد برد.

جانشین عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه راه قدس از کربلا می‌گذرد، ادامه داد: دشمن به خوبی پی برده است که جمعیت میلیونی راهپیمایی اربعین سبب نابودی آن‌ها خواهد شد به همین خاطر تمام تلاش خود را به کار گرفته اند که این مراسم با قوت برگزار نشود.

وی با اشاره به اینکه امروز دنیا ایران اسلامی را به عنوان یک ابرقدرت جهانی می‌شناسد، گفت: در سال‌های پس از انقلاب به خوبی دیده ایم که هر جا ملت مقاومت کرده اند و با همه توان در برابر دشمن ایستاده اند، دشمن عقب نشسته است و این راز پیروزی نظام اسلامی است.

حجت الاسلام مصلحی با تأکید بر اینکه امروز انقلاب محدوده جغرافیایی ندارد و فاتح قلب‌های همه انسان‌های آزادی خواه شده است، ابراز کرد: هدف دشمن از ایجاد تحریم و فشار اقتصادی نابودی نظام اسلامی و جلوگیری از نفوذ ماهیت انقلاب به سایر کشور‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه همه سخنان و فرمایشات رهبری در مورد فروپاشی آمریکا بر اساس مطالعات علمی است، خاطرنشان کرد: کارشناسان خود آمریکا نیز پی برده اند که فروپاشی آمریکا نزدیک است و همه جمهوری اسلامی را محور این فروپاشی می‌دانند.

جانشین عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ میلیون مقاله در خصوص فروپاشی آمریکا در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در دنیا وجود دارد، افزود: باید نسل جوان این مقالات را بخوانند و با نقاط صعف آمریکا آشنا شوند و بدانند آمریکا دیگر یک ابرقدرت جهانی نیست.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت ملت ایران در مقابل فشار‌های اقتصادی دشمن را عصبانی کرده است، تصریح کرد: دشمن در سال ۹۸ به دنبال فتنه جدید است؛ ملت ایران باید هوشیار باشند و نگذارند اتحاد و همدلی آن‌ها شکسته شود.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نفوذ در بدنه نظام است، خاطرنشان کرد: باید مسؤولان هوشیار باشند و اجازه ندهند دشمن با وعده‌های پوچ و خالی مقاومت آن‌ها را بشکند./۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات